neděle 19. června 2016

Co letí, co frčí ?

Kdo z vášnivých pletařek nemá organizér na jehlice - ty krátké samozřejmě, jakoby nebyl :-) 
Dělám si legraci, ale tak si připadám a jsem za to vděčná. 
A prostě mám ten pocit. 
Chodí mi totiž jedna objednávka za druhou a tak nestíhám tyto super organizéry ani šít. 
Když se mi podaří nějaký ušít jen tak, během chvilky nebo nanejvýš pár dní je fuč. 
A jako správná kovářova kobyla - co myslíte, já ho pořád ještě nemám.... 
Měla bych se polepšit. 
:-)
P.S. - Míšo děkuji za tvoji poptávku... a za spolupráci.


2 komentáře:

  1. Jiti není za co! :) Já jsem velice vděčná, že jsi tomu obětovala čas a energii. :)
    Jsem ráda, že to dělá radost tobě, i ostatním!
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné, jako všechna tvá tvorba... Mám za tebe radost...

    OdpovědětVymazat