pondělí 10. srpna 2015

Vedro, vedro a tvoření pod slunečníkem.....

Vedro mě naprosto ubíjí a dostává.... a to tak, že tvoření šicího rázu je na druhé koleji.
Ne, že by se mi nechtělo, ale v dílně mám větší vedro než ve zbytku domečku a tak šiji jenom po večerech a nocích a to honím zakázky a nutné věci a na tvoření dle libosti prostě není ani chuť a ani smysl.
Tak vzniklo alespoň pár věcí z jiného soudku venku pod slunečníkem a u bazénu - vše vznikalo během letních dní .... něco už má své majitele a něco mám zatím v obchůdku.. tak se alespoň pochlubím. 













... a ještě odkaz na obchůdek -najdete ho tady

2 komentáře:

  1. Ty květy vypadají báječně! Hlavně ty čelenky, ta skořicovááá.... a asi mít i odvahu, ale hrozně se mi to líbí;)
    A nemáme fotku i na modelce?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni máte to nádherné! Eloorka

    OdpovědětVymazat