pátek 13. února 2015

Taštička z proužků....

Další taštička. Začaly mě tyto drobné projekty bavit... tady navíc došlo k využití okrajů nádherných látek Moda Fabrics - většinou z kolekce French General. Pořád jsem vymýšlela a zároveň zavrhovala různé nápady na využití těchto krásných okrajů, které si schovávám. Pak jsem viděla někde na netu podobnou taštičku a bylo rozhodnuto.
Tento kousek je již bohužel prodaný, ale chystám se na další.

 Tímto bych vás zároveň ráda pozvala do svého obchůdku na FLER, který se mi konečně daří alespoň trošku a pomalu plnit. 





... a k první vznikla druhá, ta je k dostání zatím TADY  ... taky jsem využila schované okraje látek..... ale tentokrát otočila opačně. Myslím,že obě varianty jsou pěkné.




3 komentáře:

  1. Jéj, to je krása! Okraje mám taky ráda. Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. První je krásná a druhá ještě hezčí !!! Taky sbírám krajinky,hodily se mi i jako dárek kamarádce k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za pozvání, jdu kouknout:-))

    OdpovědětVymazat