sobota 10. května 2014

Jehlice ... Diving in shawl

Změna největší, alespoň pro mě. Padly mi do ruky jehlice. Kdysi jsem pletla, ale je to už hodně let a z tvoření mi jehlice asi nejmíň sednou. Spíš pro zpestření a než svetr atd. tak mě uchvátily různé šátky, šálky a podobné doplňky.  Šátek z nádherné příze, která se na první pohled jevila do tyrkysova, ale zdání klame, tyrkysové je tam pomálu. A protože jedno klubíčko by nestačilo přidala jsem ještě jedno ale jednobarevné, světle šedivé. Rozměry podle mě opravdu úctyhodné a v závěru na jehlici 250 ok. 
Příze - koupeno u Vlněných sester  
Značka - Jawoll  plus melírovaná příze - Jawoll Magic Degrade
Rozměry - nejšiřší část kolem krku 180cm.
Návod - na Ravelry




9 komentářů:

  1. Jituško, je náádherný :-) Pěkný víkend- Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Je luxusní!!! Také u mě vedou šátky, šála, nákrčníky, hlavně kvůli absenci sešívání dílů... ale teď ta vestička bude asi také hit ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je moc pěkný, Jíťo!!!! Já jehlice taky moc nemusím. Maximálně na nějakou tu šálu či ponožky :-) Svetr nehrozí.

    OdpovědětVymazat
  4. No, páni ten je krásný a úctyhodných rozměrů. Líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško šala je super .!!! už jsem ji viděla i u holek na blogu ...taky hodně pletu šály a čepice ,ale i svetry a sukně ..takže jsem si opsala postup až nastanou dlouhé podzimní večery pustím se do ní .. přeji Ti krásné rvoření akrásné dny ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem moc za krásné komentáře a holky, kdo má trochu chuť, pusťte se do toho. Výsledek stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, krásná práce, těm barevným klubíčkům zatím odolávám :-) musím rozpustit do světa zásoby co mám ...Pěkné pondělí M.

    OdpovědětVymazat