neděle 23. března 2014

Háčkovaný kobereček

Na minulém srazu tvoření v Palčicích jsme se pustily do tvoření z příze Zpagetti - pletly jsme sedáky nebo-li pufy. Příspevěk s pufem najdete TADY . A od té doby mi pořád v hlavě ležela háčková předložka - kobereček právě z klubka špagetové příze. Konečně jsem se odhodlala. Tím správným a posledním impulsem byl kobereček od Marvael . Kobereček má v průměru 70cm a použila jsem háček č. 12. Bude zdobit naši koupelnu,která je do modré barvy... proto výběr právě této barvy.





11 komentářů:

  1. Jituško je úžasný ... tak jako ty ... holka ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní kousek! Jitu, teď mám dilema jestli puff nebo kobereček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přece obojí.... Nejde si vybrat jeden projekt. Ať se ti zdaří dílo.

      Vymazat
  3. Wau, nádhera.. moc se Ti povedl!

    OdpovědětVymazat
  4. Kobereček je nádherný. Já Zpagetti ještě nevyzkoušela, ale také se chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Super to přibývá

      Vymazat
  5. Děkuji všem za krásné komentáře.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jíťo, kobereček se povedl. :-) Mám otázku, kolik jsi potřebovala materiálu? Moc děkuji. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat