neděle 29. prosince 2013

Od Ježíška . . .

Dalších pár kousků, které vznikly v posledních dnech před vánoci ...

Obal na knihu s ,, okýnkem ,, - aby byla vidět krásná ilustrace na titulce od Jaroslava Róny

Pouzdro na kosmetiku, které vzniklo podle střihu na penál, který jsem zvětšila. Návod byl v posledním čísle Marina Quilt
Obal na tablet v neutrálních barvách....
Šité hračky pro našeho vnoučka - kočička šustí a pejsek má v bříšku rolničku.... 

A ještě se musím pochlubit, čím překvapil Ježíšek mě. Dostala jsem několik knížek -  patchworkové a taky jednu s háčkováním... a v průběhu ledna dorazí další a to doufám bude knížka - od Anni Downs.


Tak a příští příspěvek bude spojovat háček a jehlice....

14 komentářů:

  1. Obal s okýnkem nemá chybu a ostatní taky povedené. Na výtvory podle knížek se moc těším ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovný ježíšek Jituš:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. ola ola Jitu .. teda teda .. ty jsi byla ale hodná ... to já Vím, že byla ... jsi BÁJEČNÁ! ...

    OdpovědětVymazat
  4. Drahá Jaitko, neviem sa vynadívať na tvoje krásne šitie...proste tebe to šije na jednotku vždy. Super nápad na obal knihy, kozmeticka taštička ma maličkosť naviac ktorá jej dodala šmrnc "to rozšírene odšitie rožkov dole" a knihy, aaaach...to je parada, brala by som ich hneď a mojkala ich a tašila sa z nich a nakoniec aj niečo ušila :-)) Inak to štrikovanie čo som minule spomínala, že mam podobnu vlnu ako ty...ja som už do nej pomedzi sviatky zabrdla (mam to na blogu) a pokračujem. Pozdravujem ťa prajem a prajem krásneho Silvestra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Tvé výtvory jsem obdivovala už u tebe na blogu a vždy ráda zajdu...

      Vymazat
  5. Krásné výtvory, již delší dobu sleduji a obdivuji, Ježíšek mi nadělil můj první šicí stroj, poradila byste kde se začít učit šít, nějaký časopis nebo knihy? Chtěla bych se naučit šít především věci do bytu jako prostírání,obaly na knížky, ubrusy apod. Děkuju za radu ! Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, máš všechno nádherné a dokonalé! Obal je nakonec pěkně originální, taštičku máš perfektní a knížky ti moc přeju, znám ty příjemné a pohodové chvíle při prohlížení!

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší v novém roce a hodně zdraví, štěstí a lásky.
    Nádherné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik krásných věcí! Dost mě zaujaly ty knížky.
    Hezký nový rok!

    OdpovědětVymazat