středa 20. listopadu 2013

Andělský

Polštář laděný do modra a s aplikací anděla a srdíček. Opět jsem použila kombinaci patchworku, aplikace, ruční výšivky, které je tentokrát na mě požehnaně a prošití quiltovací nití...  No prostě tak, jak jsem si v poslední době zvykla na tuto kombinaci a náramně mi vyhovuje a líbí se mi . 
Vánoce se blíží a anděl může letět do světa,aby to stíhal ...







23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jé, Danuš děkuji moc... a k dokonalosti má daleko... a fotky nic moc. U nás prší a je hooodně zataženo.

      Vymazat
  2. Krásné moooc a moc hezky zkombinované barvy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, však mi vzal víc času než jsem počítala. Měla jsem po Palčicích nějaký útlum či co :-)

      Vymazat
  3. JITUŠKO JE NÁDHERNÝ !!!!!ji prostě moc šikovná♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, ráda tě u sebe vidím.. a děkuji moc, doufám,že je už líp ♥

      Vymazat
  4. Jíťo, ten je nádherný. :-) To bude mít někdo veeelkou radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Jíťo,no velká nádhera.....tleskám:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní kousek, majitelka bude určitě velmi spokojena:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už spokojená je - v pátek si ho vyzvedne a hlavní je,že je nadšená..

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Katuško, moc děkuji - chvála od takového vzoru jako jsi ty, těší několikanásobně. Děkuji ti moc

      Vymazat
  8. Vau - tolik krásných komentářů........... to si ani nezasloužím. Všem bych ráda moc a moc poděkovala. A musím se přiznat, že jsem pořád byla z polštáře trochu na rozpacích a nebyl uplně dle mého gusta...možná je to tím, že mi tam chybí některé barvy - ale po zkompletování jsem ho musela vzít na milost a ano - je hezký.. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No vidím, že jsem jedna z mnoha, co chváááálííí. Krásný, romantický, něžný zázrak. Moc hezká práce. Jako vždy u tebe :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásně vyzdobený polštářek.

    OdpovědětVymazat
  11. Jitunko je naozaj nádhernýýýýý !!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  12. Je moc krasny :-) Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  13. ...ano, ano, opravdu andělský!
    Moc zdravím, Jitu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě jednou musím všem poděkovat za tolik chvály a jsem moc ráda,že se vám moje tvoření líbí...

    OdpovědětVymazat
  15. Ten je nádherný. Moc se mi líbí takové polštářky.

    OdpovědětVymazat