neděle 22. září 2013

Hrací deka

Hlásím se po týdenní odmlce, kdy jsem se věnovala šití hrací deky pro miminko, které má každou chvilku přijít na svět. Inspirací mi byla deka na stránkách Mody a je TADY . Můžete porovnat, jak se mi podle originálu povedla a která se vám líbí víc. Moje deka měla být v žluto - béžových barvách... Protože se mi tato kombinace zdála nevýrazná, použila jsem látky z Moda Fabrics - kolekce Odds and Ends. Líbily se mi její zastřené a jemné barvy. Vše jsem doplnila bordurou z kolekce Little Menagerie. Snad jsem se trefila do barev jak pro kluka, tak pro holčičku. Velikost : 108 krát 108cm.








9 komentářů:

  1. Teda Jituš .... nádhera :-)Nemůžu se na deku vynadívat. Prošití na jedničku a výběr barev na jedničku s hvězdičkou :-). Miminko v ní bude nááádhernéé. Krásná práce jako vždy :-D ...

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, je nádherná!! A to prošití je krásné ;-) Dobře žes přidala další barvičky, jenom žlutobéžová by byla smutná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janíííí, díky moc. Po dlouhé době deka, byla to změna a svým způsobem fuška. Jsem zvyklá,že mám své dílka hotová dřív a teď po týdnu konečně hotovo. No nic, zítra se vrhnu na menší projekt.

      Vymazat
  3. Woooou, tak jednoduchá a nádherna...sa ti podarilo aj krásne zladiť farby.

    OdpovědětVymazat