neděle 21. července 2013

Obal na třetí ...

Měla jsem za úkol vytvořit obal na knížku a protože přece nebudeme troškařit, vznikly obaly hned tři. Dva jsou volné, pokud by měl někdo zájem..... Vše je pečlivě ušito z různých kolekcí látek Moda Fabrics. Krásné počtení.


Tento obal je již zadaný..



A ještě se musím pochlubit knoflíkovým pokladem,který jsem dostala po jedné velmi vzdálené příbuzné. Knoflíky jsou ručně přišity na kartonových kartičkách a  dostala jsem je v krásné krabici - asi od čokoládových bonbonů.



5 komentářů:

  1. jej takúto krabičku sme mali doma, tiež tam boli gombíky, a obaly na knížky sú krásne

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přibylo krásných věcí! Jsi moc šikovná, Jitu! A ty knoflíčky, to je poklad!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Obaly sú nádherné a čo sa týka gombíkov - také sme voľakedy kupovali v galantérke,keď dostali nový tovar.A nakoľko ich bežne nebolo dostať tak sme si zobrali aj niekoľko kartonikov.Aj ja ešte zo starých zásob niečo mám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo, krásný obaly. A ty knoflíky vypadají taky moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné obaly, ten poslední se mi líbí nejvíc. A knoflíky jsou zajímavé. Jitka

    OdpovědětVymazat