pátek 4. ledna 2013

. . . Háček. . . .

Opět jsem se pustila do háčkování. Hned během vánoc jsem si dodělala k čepici nákrčník, ani jsem ho nestihla nafotit. Co se mi ale povedlo nafotit byla čepička s Hellou Kitty a nákrčník pro vnučku. Čepička je podle tohoto návodu od Leničky. Tímto jí děkuji za úžasné návody, kterými nás zásobuje. No a tip na nákrčník mi zase dala Janička - Janusa. Jani - taky děkuji. Musím se pochválit, myslím, že komplet se celkem povedl a malá je nadšená, hlavně z čepičky. A tady už je malá modelka i s jejím osobním strážcem :-)




8 komentářů:

  1. Jíťo, Ty jsi ale rychlík, sotva jsem přečetla Tvůj komentář u mě a tady už je foto :-) Moc se Ti obojí povedlo, čepičku nemůžu Káje ani ukázat, hned by chtěla taky a ta má čepic!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ještě jednou děkuji. No musím se přiznat, že nákrčník jsem udělala za včerejší večer,abych stíhala předat, než Kačenka odfrčí zase domů k mamince. Dnes už naparáděná odjela....

    OdpovědětVymazat
  3. Čepička je nádherná, zrovna tak modelové :-)

    OdpovědětVymazat
  4. no krása ... moc to malé slušákuje

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera--čepička -nákrčník i malá modelka :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, moc povedené kousky! A ty fotky - co je hezčího než dítě a pes, kouzelná holčička.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat