neděle 16. prosince 2012

Vánoční kolečko

Včera jsem se dala do háčkovaných dekorací - kolečka dozdobeného stužkou. Návod je ZDE u Leničky. Dvě - červené a melírované jsou háčkované z bavlněné příze Camilla a to menší,pískové ze Sněhurky. Přiznám se, že pískové se mi líbí nejvíc, ale přece jenom se mi špatně háčkovalo, protože bylo všechno menší - očka, háček a nějak hůř vidím i když si nandám brýle. Moc se mi ale všechny líbí. Nejraději bych si je nechala, ale určitě někomu udělají radost. Jenom musím ještě doladit škrobení, špendlíky mi udělaly na pár místech rezavé flíčky...  a taky jsem si je nedala všechny rubem nahoru na škrobení..  a to byl asi ten problém. Příště se polepším. Leni, díky za super návod. 






7 komentářů:

  1. J�o ty jsou kr�sn� :) Kamar�dka m�sto �pendl�k� pou��v� injek�n� jehly, pak ttam nejsou rezat� fl�ky.

    OdpovědětVymazat
  2. díky za tip, musím to vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, máš je moc hezké! A ten nákrčník taky dopadl prima! A chápu správně, že z té příjemné příze nešel? Nedržel tvar? Ale i když to není stejný odstín, tak to nevadí, ladí to i tak :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tato kolečka jsou prostě nádherná

    OdpovědětVymazat