středa 28. listopadu 2012

Chňapule

Podařilo se mi dokončit chňapku, koupila  jsem nedávno návod na tomto krásném blogu . Doporučuji k nahlédnutí, najdete tam spoustu super nápadů a návodů na různé nejen patchworkové dekorace. Protože návod byl samozřejmě v angličtině, trošku jsem se s ním potrápila,ale hlavně, že jsme se dostali zdárně do konce. Další už půjdou sami - nebo skoro sami. No a fotky, co dodat, nejsem absolutně spokojená. Venku šero nebo tma a tak fotím doma při umělém osvětlení a podle toho to vypadá. Už aby bylo jaro a sluníčko.






5 komentářů:

  1. nevadi, ze fotka nie je dobre osvetlena....dielko je aj napriek tomu superske :) a to je dôlezite...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, chňapka je nádherná, mně se líbí i jen jako dekorace, trochu navozuje pocit sluníčka, léta... A máš ji moc pěknou! Ano, světla je celý den tak málo, že se špatně fotí, ale na kráse to tvému motýlku neubralo!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, je nádherná!! Taky jsme o ní uvažovala, ale mám obavy, že by mi byla zabavena na hraní :-)

    OdpovědětVymazat