neděle 30. září 2012

Nákrčník

Tak se mi konečně podařil dokončit nákrčník. Dnes jsem ho už vytáhla a měl svoji premiéru. Vzoreček jsem objevila u Leničky na jejím blogu, která z něj uháčkovala šál. Měla jsem doma šedo-zelenkavou přízi původně na myšku, ale nakonec na ni nedošlo. Proto jsem přikoupila ještě tři klubíčka a ráda bych si taky umotala čepici nebo baret, prostě něco do sady, co se bude hodit v zimě na hlavu. Jo a příze je s elastenem - Daniela.





10 komentářů:

  1. Ten teda je, Jituško...! To je moje meta:-)
    A srdíčko se mi pořád nedaří, počkám do srazu a musíš mi poradit zase:-) Zatím háčkuju kolečka, ty jsou snadno:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní nakrčník, ty jsi už na zimu nachystaná:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jitulko, nádhera! Moc se povedl!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, tak ten je skvělý!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Povedl se je krásný :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš,
    tak to je moc hezké, a bude teploučko,ten baret by se hodil.Moc pěkný vzorek.

    OdpovědětVymazat
  7. Wau Jitko, ten sa Ti ale podaril, je proste krásny.

    OdpovědětVymazat
  8. Žjovka, Jíťo, tak to se Ti moooc povedlo! Super inovace :o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, obdivuji všechno u tebe, teď tedy moc tenhle nákrčník, je nádherný a skvělý nápad udělat místo šálu nákrčník. Přímo mě to navnadilo také ho zkusit. Danielu znám, pravda, že na krku musí být moc příjemná... Mohla bych moc poprosit, kolik jsi spotřebovala?

    OdpovědětVymazat