pondělí 11. června 2012

Log cabin

Patchworkový polštář - Log cabin. Práce na přání - dárek na rozlučku se svobodou pro jednu zatím svobodnou slečnu .. A k polštáři podkafíčka do barvy.









19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Leni, díky. Ale nebýt tebe, tak nikdy tento polštář nevznikl.

      Vymazat
  2. Stačí jen jedno slovo -- Krásné. Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji, jsem ráda, že se ti líbí

      Vymazat
  3. To je zase taková krása, Jituško...

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné, moc nádherné. Jitu, můžu se zeptat,co je to za kolekci, ta fialková a ta černá? Děkuji...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, fialová nevím co je za kolekci. Koupila jsem ji na podzim na výstavě v Praze, kde prodával obchod Mráz a brala jsem ji původně jako doplňkovou k těm ptáčkům na tašku. Jenže plány se mění a tak mi tu obě látky zatím ležely. Už jsem ji našla - Dům látek - Kolekce Compose , David Textiles. Odkaz mi nejde na i-padu zkopírovat... Ta tmavá látka je kolekce Chelsea.

      Vymazat
  5. No to je zase nádhera, Jíťo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji a jsem ráda, že jsi se zastavila

      Vymazat
  6. Jitko, mockrát děkuji za ochotu. těším se na další tvou prácičku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně jestli jsem ti pomohla...

      Vymazat
  7. Nádhera!!! ... a Jíťo, našla jsem ten návod na háčkovaný baret, napiš mi zprávičku na mejl leskihanka@seznam.cz a já ti ho pošlu.... jo, a u mě na blogu máš ocenění, vím že ho už máš, ale já nemohla jinak ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crochetka - moc a moc děkuji za tvé ocenění, mám pocit, že pořád začínám a učím se a že si ho zatím ani nezasloužím. Mám velkou radost, že se můj blog a mé tvoření líbí. Blogování o tvoření mě pohltilo, každý den nakukuju kdo - co a obdivuji další šikulky. A děkuji za návod.

      Vymazat
  8. Krásny deň prajem, máte u mňa na blogu ocenenie :) Dúfam že poteší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc děkuji a ani nemůžu uvěřit tomu, že by se můj blog tolik líbil... Budu se snažit dál zlepšovat a přispívat a tvořit....jen toho času,kdyby bylo víc.

      Vymazat
  9. krásná prácička v krásných barvičkách, je to oboje vyloženě vymazlené a přenádherně vypracované...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se polštářek tolik líbí. Byla radost ho vymýšlet a ještě větší vytvářet. Děkuji

      Vymazat