pátek 25. května 2012

Moje nové fáro

Dnes jsem s předstihem k narozkám a k výročí svatby dostala od svého úžasného manžela nový šicí stroj Brother NV 950. Děti přidaly ještě další nezbytnosti - jako patky, cívky, jehly a supr sadu vyšívacích nití. Pomaloučku se seznamujeme. Proti mé stařičké Veritasce je to prostě pořádné fáro... Zatím mám strach abych mému novému miláčkovi neublížila,ale my si na sebe zvykneme....



10 komentářů:

  1. Krásné fáro, to bude našitých kilometrů:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko,no to doufám...zatím se s obavami seznamujeme. Proti Veritasce, kde jsem zvyklá šít hrk sem a tam, prostě ji znám i pozpátku - to je jó rozdíl. Ale nová mašinka je krásná už napohled a ty vychytávky různé jsou boží.

      Vymazat
  2. No to se bude šít jedna báseň ... tiše závidím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně doufám, že se brzy zkamarádíme a bude to frčet. Zatím bez návodu ani ránu...

      Vymazat
  3. Já si zrovna pořídila NV350, takže taky ležím v návodu, studuju a zkouším. Tak ať se ti dobře šije!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to taky gratulujuk novému stroji..... ať jste brzy kamarádi

      Vymazat
  4. Jo, tak tomu říkám stroj... ten musí šít sám na základě pouhého přání... tak úspěšné seznamování a krásné tvoření s novým fárem! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško ♥chodím ho k Tobě okukovat ,,ten je krásnej!!! už abych ho měla doma ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Dočkáš se neboj a pak si ho užiješ až až určitě

    OdpovědětVymazat